مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-12حوادث

نظم و امنیت یکی از مهم ترین مطالبات مردم است


فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس در انجام مأموریت های خود کوتاهی نخواهد کرد و پذیرای کمک های مردمی است، گفت: نظم و امنیت یکی از مهم ترین مطالبات مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تجلیل از خبرنگاران نباید صرفاً منتج به روز خبرنگار باشد، اظهار کرد: اصحاب رسانه در سخت ترین شرایط کشور وظیفه روشنگری و بصیرت افزایی را به درستی انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه پلیس در انجام مأموریت های خود کوتاهی نخواهد کرد و پذیرای کمک های مردمی است، افزود: نظم و امنیت یکی از مهم ترین مطالبات مردم است.

سردار ملکی نقش ارتباط مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه را در جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: ارتباط مؤثر و مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه منجر به پیروزی در جنگ ترکیبی و نرم در بحران ها و بیان روایت نخست می شود.

وی، گیلان را یکی از آرام ترین استان های کشور معرفی کرد و گفت: گیلان یکی از استان های آرام و ولایت پذیر کشور است.

فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش 43 درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح گیلان خبر داد و گفت: در اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر گیلان جزو 5 استان برتر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظم و امنیت یکی از مهم ترین مطالبات مردم است

نظم و امنیت یکی از مهم ترین مطالبات مردم است