مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-18سياسي

هدف از حمله تروریستی شیراز اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز گفت: هدف از این حمله تروریستی اختلاف افکنی بین کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی است.

- حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امروز 27 مرداد در نماز جمعه این هفته در مصلای سمنان ضمن محکوم کردن جنایت تروریست ها در حمله به حرم حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: حمله به اماکن مذهبی با هدف دامن زدن به اختلافات مذهبی بین شیعه و سنی و آسیب به وحدت بین کشورهای منطقه از جمله ایران، افغانستان، تاجیکستان و دیگر کشورهای منطقه انجام می شود.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر سه حمله تروریستی به اماکن مذهبی در شیراز و مشهد از سوی تروریست ها انجام شده، ادامه داد: دشمنان با این حملات سخیف و ناجوانمردانه به دنبال ایجاد تنش در روابط کشورهای اسلامی و آسیب به وحدت بین ایران و افغانستان، تاجیکستان و دامن زدن به اختلافات مذهبی بین اهل تشیع و تسنن هستد.

وی ضمن تسلیت شهادت دو نفر در حمله تروریستی اخیر در حرم حضرت شاهچراغ(ع) افزود: دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور با سخت ترین دسیسه ها هستند.

امام جمعه سمنان، حفظ وحدت و بصیرت افزایی را راهکار خنثی سازی توطئه دشمنان برشمرد و خواستار حفظ وحدت و انسجام بین همه دوستداران اسلام و انقلاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از حمله تروریستی شیراز اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی است

هدف از حمله تروریستی شیراز اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی است