مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-21سياسي

خبرهای خوش مدیرعامل هلال احمر گلستان در آستانه هفته دولت


مدیرعامل هلال احمر گلستان ضمن اشاره به برخی اقدامات دولت در راستای پیشرفت و محرومیت زدایی استان، خبرهای خوشی از احداث مسکن، ویژه کارکنان و امدادگران تا افزایش تسهیلات درمانی بیماران نیازمند ارائه کرد.

- قاسم غریب آبادی عصر دوشنبه در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیات تحریریه خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: دشمنان نظام تلاش می کنند، دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه داده و مردم را ناامید کنند و اگر ما خدمات نظام را به اطلاع مردم نرسانیم در راستای اهداف دشمنان حرکت کرده ایم.

وی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم در استان گلستان بی سابقه بوده است، تصریح کرد: تخصیص اعتبارات ویژه در سفر رییس جمهور به استان، بن بست شکنی طرح گردشگری آشوراده و علاج بخشی خلیج گرگان تنها چند نمونه از اقدامات ارزنده دولت در استان گلستان است.

مدیرعامل هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه در سفر رییس جمهور به استان گلستان بیش از 45 هزار میلیارد تومان به استان گلستان اختصاص یافت که این مبلغ بیش از 10 برابر بودجه سالانه استان گلستان است، گفت: بیان این اتفاقات بزرگ موجب افزایش امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

غریب آبادی ادامه داد: نیروهای خدوم هلال احمر در زمان بروز حادثه در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رسانده و علاوه بر اقدامات امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش مدیرعامل هلال احمر گلستان در آستانه هفته دولت

خبرهای خوش مدیرعامل هلال احمر گلستان در آستانه هفته دولت