مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:312023-08-08اقتصادي

حواله خودرو با چه قیمتی در بازار به فروش می رسد؟


بازار سفته بازی با حواله خودرو این روزها رونق زیادی گرفته است.

- جی پلاس ، دنیای اقتصاد نوشت: آنچه مشخص است، این بازار محصول ناترازی بین عرضه و تقاضا است و سیاستگذار با پافشاری بر قیمت گذاری دستوری، خود زمینه حضور واسطه گران را فراهم کرده است.

درحالی پیش از این گفته می شد که با راه اندازی سامانه یکپارچه و حذف قرعه کشی، دلالی در بازار خودرو کنترل خواهد شد که نگاهی به پلتفرم های ثبت آگهی از رونق بازار خرید و فروش حواله های خودرو حکایت دارد.

هر چند خرید و فروش حواله خودرو موضوع جدیدی نیست، اما این بار کافی است در یکی از پلتفرم های ثبت آگهی کلمه حواله خودرو را جست وجو کنید تا لیستی از حواله انواع محصولات داخلی و مونتاژی با قیمت و موعد تحویل را در اختیار داشته باشید؛ موضوعی که نشان می دهد هیچ نظارتی بر فعالیت غیرقانونی خرید و فروش حواله های خودرو صورت نمی گیرد.

با توجه به اینکه 70درصد از عرضه خودرو تحت دو طرح جوانی جمعیت و همچنین نوسازی خودروهای فرسوده انجام می شود، می توان این پیش بینی را داشت که بیشتر دلالی های صورت گرفته از کانال این دو طرح پیش می روند، چراکه 30درصد باقی مانده برای متقاضیان عادی به قدری محدود است که دلالان نتوانند مانور چندانی روی آن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواله خودرو با چه قیمتی در بازار به فروش می رسد؟

حواله خودرو با چه قیمتی در بازار به فروش می رسد؟