مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-22حوادث

اطفاء حریق یک کارخانه در سمنان/ حادثه مجروح نداشت


رییس سازمان آتش نشانی سمنان از اطفای حریق یک کارخانه در شهر سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه، تلفات و مجروح گزارش نشده است.

- رضا رهایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه ساعتی پیش وجود حریق کارخانه ای واقع در شهرک صنعتی سمنان به نیروهای آتش نشانی گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله اکیپی از ایستگاه شماره 3 برای اطفای حریق و امداد رسانی به محل حادثه نزدیک شدند.

وی ضمن بیان اینکه این آتش سوزی از قسمت انبار کارخانه آغاز و در حال سرایت به دیگر قسمت های کارخانه بوده است، افزود: ابتدا با رعایت نکات فنی ایمن سازی محیط انجام و عملیات اطفا به انجام رسید.

رییس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه حضور آتش نشان ها مانع از سرایت حریق به دیگر قسمت های کارخانه شد، ابراز داشت: حریق ایجاد شده باعث بروز خسارت عمده به بخش هایی از این کارخانه شده است.

رهایی ضمن بیان اینکه این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی در پی نداشته است، تصریح کرد: مجروحی نیز در این عملیات گزارش داده نشد.

وی با بیان اینکه علت دقیق و اصلی ایجاد این حریق توسط کارشناسان مربوط اعلام می شود، افزود: وجود خاموش کننده های دستی و اطلاع واحدهای تولیدی از نحوه مقابله با حریق یا پیشگیری از ایجاد آتش سوزی از جمله موارد مهمی که رعایت آن به همه صاحبان صنایع الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء حریق یک کارخانه در سمنان/ حادثه مجروح نداشت

اطفاء حریق یک کارخانه در سمنان/ حادثه مجروح نداشت