مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-26سياسي

تدوین برنامه مقاوم سازی لرزه ای ساختمان ها و شریان های حیاتی پایتخت


معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تدوین برنامه مقاوم سازی لرزه ای ساختمان ها و شریان های حیاتی کلانشهر تهران خبر داد.

- معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تدوین برنامه مقاوم سازی لرزه ای ساختمان ها و شریان های حیاتی کلانشهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل سلیمی در این باره گفت: به دنبال تفویض حکم جانشین رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران از سوی وزیر کشور به شهردار تهران و مأموریت محوله درخصوص کاهش ریسک موجود در سطح شهر و اجرای تدابیر فراگیر و هماهنگ به منظور تقویت تاب آوری شهر در برابر حوادث و سوانح و همچنین با توجه به به تکالیف پیش بینی شده در بندهای 6 و 8 نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران در دولت سیزدهم، قرارداد برنامه مقاوم سازی لرزه ای ساختمان ها و شریان های حیاتی کلانشهر تهران ابتدای سال جاری به مجموعه دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ و هم اکنون در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به تدوین برنامه مقاوم سازی لرزه ای ساختمان ها و شریان های حیاتی کلانشهر تهران اقدام کرده است، گفت: هدف نهایی این پروژه تهیه برنامه اجرایی، شامل تعیین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه مقاوم سازی لرزه ای ساختمان ها و شریان های حیاتی پایتخت

تدوین برنامه مقاوم سازی لرزه ای ساختمان ها و شریان های حیاتی پایتخت