مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-23سياسي

قوه قضاییه درباره وثیقه 300 میلیاردی اکبر طبری توضیح دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، 23 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف کشور در نامه ای خطاب به حجت الاسلام اژه ای، - 23 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف کشور در نامه ای خطاب به حجت الاسلام اژه ای، رییس قوه قضاییه خواستار توضیحات این قوه درباره وثیقه 300 میلیاردی طبری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، 23 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف کشور در نامه ای خطاب به حجت الاسلام اژه ای، رییس قوه قضاییه خواستار توضیحات این قوه درباره وثیقه 300 میلیاردی طبری شدند.

در این نامه آمده است: شنیدن اخبار این روز های قوه قضاییه و کنار هم قرار دادن نقش آفرینی این قوه در یکسال اخیر با این اخبار، فرزندان انقلاب در بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور را بر آن داشت تا با تقدیم نامه ای خدمت جنابعالی مراتب تذکر و تعجب خود را به استحضار شریف رسانده و درخواست ارائه توضیح و نصایح شما را داشته باشند تا زوایای پنهان احتمالی برای این جمع نیز روشن شود.

از صد ها مشکل اساسی قوه قضاییه همچون کمبود قاضی و عدم شفافیت مالی و پرونده های جرم وکلا و قضات تا بالا بودن آمار دعاوی و اطاله دادرسی ها که سال ها اشک ملت را در مسیر دادگاه ها درآورده که بگذریم و به قول های عمل نشده بسیاری در عرصه های اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه درباره وثیقه 300 میلیاردی اکبر طبری توضیح دهد

قوه قضاییه درباره وثیقه 300 میلیاردی اکبر طبری توضیح دهد