مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-31سياسي

1500 وعده غذای گرم نذری بین نیازمندان آستارا توزیع شد


گروه جهادی شهید عظیم نوروزی مسجد صاحب الزمان(عج) شهر مرزی آستارا، به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین(ع)، 1500 وعده غذای گرم نذری را بین نیازمندان توزیع کرد.

- ایسنا/گیلان گروه جهادی شهید عظیم نوروزی مسجد صاحب الزمان(عج) شهر مرزی آستارا، به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین(ع)، 1500 وعده غذای گرم نذری را بین نیازمندان توزیع کرد.

مسئول گروه جهادی شهید عظیم نوروزی مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا در حاشیه تهیه و توزیع غذای نذری در این مسجد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: 1500 وعده غذای گرم نذری با همت خیرین منطقه، بسیجیان و جوانان مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا طی 24 ساعت گذشته طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

رضا معاشرتی با بیان اینکه گروه جهادی شهید عظیم نوروزی در زمینه محرومیت زدایی، مطالبه گری، فرهنگی، عمرانی، علمی و آموزشی در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان فعالیت می کند، افزود: خیران با تهیه و توزیع غذای گرم، یکی از سیره های نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) را به نمایش گذاشتند و امیدواریم این حرکت های خیرخواهانه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه احسان و نذورات در آستارا در سومین و هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) به اوج خود می رسد و این برنامه ها وحدت مسلمانان را به نمایش می گذارد، گفت: مراسم نذری دادن مملو از ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 وعده غذای گرم نذری بین نیازمندان آستارا توزیع شد

1500 وعده غذای گرم نذری بین نیازمندان آستارا توزیع شد