مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-08اقتصادي

لوشان، تأمین کننده 20 درصد برق گیلان


مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت 360 مگاواتی این نیروگاه در تولید برق در کشور گفت: نیروگاه شهید بهشتی لوشان تأمین کننده 20 درصد برق گیلان است که با تکیه بر دانش متخصصان داخلی نقش به سزایی در پایداری شبکه برق شمال کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علیرضا موسوی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروگاه های برق در شهر لوشان ظرفیت خوبی در تولید برق در استان گیلان دارد، اظهار کرد: با تلاش های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون 260 هزار مگاوات ساعت برق در این نیروگاه تولید و وارد مدار شده است.

  وی با اشاره به حضور 300 نفر نیرو متخصص در نیروگاه شهید بهشتی لوشان گفت: سالانه یک و 6 دهم میلیون مگاوات ساعت برق در این نیروگاه تولید می شود که نقش مهمی در تولید برق در استان گیلان دارد.

مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت 360 مگاواتی این نیروگاه در تولید برق در کشور بیان کرد: نیروگاه شهید بهشتی لوشان تأمین کننده 20 درصد برق گیلان است که با تکیه بر دانش متخصصان داخلی نقش به سزایی در پایداری شبکه برق شمال کشور دارد.

  موسوی یکی از اهداف دولت سیزدهم را توسعه نیروگاه های برق در کشور دانست و افزود: توسعه چنین نیروگاه هایی بدون شک منجر به افزایش تولید برق در کشور وعدم قطعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوشان، تأمین کننده 20 درصد برق گیلان

لوشان، تأمین کننده 20 درصد برق گیلان