مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 00:002023-08-20سياسي

2تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های شهید«مصطفی صدرزاده»


پانزدهمین پاسداشت «ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

- قم- پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های اسم تو مصطفاست و سرباز روز نهم در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر 2 کتاب با موضوع شهید والامقام مدافع حرم مصطفی صدرزاده به نام های اسم تو مصطفاست و سرباز روز نهم ز جمله برنامه های این مراسم است.

کتاب سرباز روز نهم روایتی از زندگی و زمانه شهید مصطفی صدرزاده در 632 صفحه است که توسط انتشارات راه یار منتشر شده و اسم تو مصطفاست زندگینامه داستانی این شهید مدافع حرم به روایت همسر شهید است که به قلم خانم راضیه تجار نوشته و توسط انتشارات روایت فتح در 272 صفحه منتشر شده است.

این مراسم به توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مسجدها و هیأت های سراسر کشور را از جمله هزاران هسته مقاومت دانستند و بیان کردند: برخاستن یک جوان نورانی و شخصیت منور مانند شهید صدرزاده از یک روستا در اطراف شهریار را امیدآفرین خوانده و گفتند: ما از این مصطفی های صدرزاده در سراسر کشور بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های شهید«مصطفی صدرزاده»

2تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های شهید«مصطفی صدرزاده»