مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-20اقتصادي

تعاون از تاثیرگذارترین حوزه های ایجاد اشتغال در کشور است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تعاون از تاثیرگذارترین حوزه های ایجاد اشتغال در کشور است و از ظرفیت های بخش تعاون برای رشد و توسعه اقتصاد کشور و استان باید استفاده شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تعاون از تاثیرگذارترین حوزه های ایجاد اشتغال در کشور است و از ظرفیت های بخش تعاون برای رشد و توسعه اقتصاد کشور و استان باید استفاده شود.

فرزاد پیشکاری امروز در اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری گرامیداشت هفته تعاون، پیشاپیش فرارسیدن هفته دولت و هفته تعاون را تبریک و تاثیر سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه حوزه تعاون حوزه ای بزرگ و گسترده است که نقش کلیدی خود را در جامعه ایفا کرده، اظهار کرد: مجموعه دولت سیزدهم به این نتیجه رسیده اند که باید از بخش تعاون حمایت کنند و مدیران و مسئولین نیز می بایست به این یقین برسند که تعاون می تواند در حوزه اشتغال تاثیرگذار باشد.

پیشکاری با بیان اینکه متاسفانه در جامعه کسب درآمدهای سهل الوصول باب شده است، گفت: باید فرهنگ تعاون در بین جامعه تبیین شده و مردم با ایجاد تعاونی های مختلف جدای از ایجاد اشتغال پایدار، به کارهای جمعی روی آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاون از تاثیرگذارترین حوزه های ایجاد اشتغال در کشور است

تعاون از تاثیرگذارترین حوزه های ایجاد اشتغال در کشور است