مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-21اقتصادي

عرضه ارز نیمایی با قیمت آزاد توسط برخی صرافان متخلف


یکی از اقدامات غیرقانونی برخی صرافان که موجب ایجاد تلاطم در بازار ارز می شود خرید حواله ارز نیمایی و فروش آن به قیمت آزاد در بازار است که با این اقدام عملاً بازار را دچار نوسان و افزایش قیمت می کنند.

- نماینده مجلس گفت: برخی صرافان با اقدامات غیرقانونی عملاً بازار را دچار نوسان و افزایش قیمت می کنند.

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به انحلال کانون صرافان توسط بانک مرکزی اظهار کرد: این اقدام بانک مرکزی اقدامی صحیح و قابل تقدیر و حمایت است ، برخورد قاطع با کانون صرافان گام مهمی در جهت مقابله با دلالی ارز در کشور بود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: یکی از دلایل بروز تورم در اقتصاد کشور، همین دلالی های ارزی و رفتارهای این چنینی در بازار ارز است که از سوی عده ای سوء استفاده گر انجام می شود .

نوروزی اضافه کرد: ما مشکلی در حوزه تامین منابع ارزی نداریم بلکه بازارهای غیر رسمی و فعالیت های غیرقانونی بعضی صرافان و دلالی ارز توسط آنها موجب ایجاد تلاطم در بازار ارز کشور می شود.

وی افزود: یکی از اقدامات غیرقانونی برخی صرافان که موجب ایجاد تلاطم در بازار ارز می شود خرید حواله ارز نیمایی و فروش آن به قیمت آزاد در بازار است که با این اقدام، عملاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه ارز نیمایی با قیمت آزاد توسط برخی صرافان متخلف

عرضه ارز نیمایی با قیمت آزاد توسط برخی صرافان متخلف