مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-24اجتماعي

مراسم 4 هزار نفره «احلی من العسل» در حرم مطهر رضوی برگزار شد


اجتماع بزرگ «احلی من العسل» امروز دوم مردادماه همزمان با ششم محرم با حضور پرشور چهار هزار نوجوان سوگوار حسینی مشهد مقدس و مسئولان استانی و کشوری در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

- مشهد ـ اجتماع بزرگ احلی من العسل امروز دوم مردادماه همزمان با ششم محرم با حضور پرشور چهار هزار نوجوان سوگوار حسینی مشهد مقدس و مسئولان استانی و کشوری در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهار هزار دانش آموز از هیأت مذهبی دانش آموزی مدارس پسرانه و تشکل های دانش آموزی صبح دوشنبه دوم مرداد برای پاسداشت رشادت های قاسم ابن الحسن در مراسم احلی من العسل شرکت کردند.

در این مراسم سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: همزمان با ششم محرم الحرام دانش آموزان در قالب هیأت مذهبی دانش آموزی مدارس پسرانه و تشکل های دانش آموزی به یاد رشادت های قاسم ابن الحسن در مراسم احلی من العسل سوگواری می کنند.

وی ادامه داد: این مراسم که با هدف ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت برگزار می شود، همزمان با مشهد در 39 اداره آموزش و پرورش استان نیز این مراسم انجام می شود.

وی افزود: تمام اجرای این برنامه توسط دانش آموزان انجام شده است مجری، قرائت قرآن و صلوات خاصه، دکلمه خوانی، مداحی، اجرای سرود و قرائت بیانیه پایانی همه توسط دانش آموزان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 4 هزار نفره «احلی من العسل» در حرم مطهر رضوی برگزار شد

مراسم 4 هزار نفره «احلی من العسل» در حرم مطهر رضوی برگزار شد