مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-31اقتصادي

آخرین خبرها از ورزشگاه پرماجرای خرم آباد


تکمیل ورزشگاه 15 هزارنفری خرم آباد که مصوبه سفر دولت سیزدهم را در کارنامه خود دارد همچنان در میان وعده ها معطل مانده است و حالا مسئولان وعده پاییز را برای افتتاح این پروژه می دهند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مرکز لرستان قرار بود روزی دهکده المپیک داشته باشد؛ اما رؤیای ایجاد این طرح تحقق پیدا نکرد و از 26 پروژه تنها یک سالن دوومیدانی و یک ورزشگاه 15 هزارنفری نیمه تمام باقی ماند.

ساخت دهکده المپیک در مرکز لرستان در سال 86 با حضور معاون اول رییس جمهور و رییس وقت سازمان تربیت بدنی و مسئولان لرستان آغاز شد.

هدف از اجرای این دهکده المپیک که در زمینی به مساحت 252 هکتار در منطقه کمالوند خرم آباد به زمین زده شد افزایش سرانه ورزشی و ایجاد محلی برای برگزاری مسابقات مهم بین المللی و جهانی و برپایی اردوهای مختلف ورزشی در لرستان اعلام شد.

اجرای نامناسب و جزیره ای، تهیه طرح آرمان گرایانه و دست نیافتنی باعث شد طرحی که مصوبه هیئت دولت را نیز داشت از یک دهکده با 60 زیرمجموعه به مجموعه ای ورزشی با 26 زیر مجموعه تبدیل شود و تغییر نام بدهد.

در سفر اول هیئت دولت به لرستان هم دهکده المپیک در زمره مصوبات قرار گرفت تا به قولی ساخت این دهکده ورزشی بزرگ در لرستان چهارمیخه شود، اما هیچ گاه رؤیای دهکده المپیک برای مردم لرستان تحقق پیدا نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از ورزشگاه پرماجرای خرم آباد

آخرین خبرها از ورزشگاه پرماجرای خرم آباد