مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-25اقتصادي

لزوم اطلاع رسانی ویژه خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: اطلاع رسانی ویژه درخصوص خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضروری است.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: اطلاع رسانی ویژه درخصوص خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضروری است.

محسن مرادی سوم مردادماه 1402 در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان مرکزی با اشاره به عدم توازن بین هزینه ها و درآمدهای مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این نهاد اظهار کرد: تفاوت تعرفه های این مرکز با دیگر مراکز درمان ناباروری در استان، فشار بسیاری را به جهاد دانشگاهی استان وارد کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه ساختمان مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی دچار فرسودگی شده است، افزود: این فرسودگی پس از 10 سال خدمات رسانی باعث استهلاک تجهیزات و دستگاه ها شده و در این حوزه نیازمند کمک و حمایت ویژه هستیم.

مرادی تصریح کرد: علیرغم تجربه این مرکز در ارائه خدمات، اما متاسفانه در حوزه اطلاع رسانی اقدامات ویژه ای انجام نشده است.

مخاطبین مرکز هنوز به صورت کامل در جریان خدمات آن نیستند و باید در حوزه اطلاع رسانی تمرکز ویژه ای صورت گیرد، البته اخیرا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، اقدامات در حوزه غربالگری از خنداب آغاز شده است و در جریان ارائه این خدمت، مشخصا احساس شد که مراجعه کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اطلاع رسانی ویژه خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

لزوم اطلاع رسانی ویژه خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی