مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-21سياسي

آزادگان روایتگران جنگ تحمیلی برای نسل جدید باشند


آزادگان روایتگران جنگ تحمیلی برای نسل جدید باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با آزادگان دفاع مقدس که در دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: دوران اسارت بخشی از دفاع مقدس است که باید توسط شماها روایت گری شود.

وی افزود: قبل از اینکه دشمن بخواهد روایتی از تاریخ اسارت و جنگ تحمیلی را با انتخاب خود و براساس غرض ورزی ها روایت کند شما روایتگران تاریخ اسارت از درد ها و رنج ها و صبوری ها و حتی ریزترین مسائل نباید غفلت بورزید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: دنیای غرب فیلم های بسیاری را توسط کمپانی های بزرگ هالیوودی از جنگ جهانی دوم ساخته است تا بتواند روایت خود را به تاریخ القا کند و چهره خود را به کمک رسانه در لابه لای تاریخ موجه سازد و تفکر خود را بر مردم جهان غالب کند.

حجت الاسلام عبادی زاده ابراز داشت: آن چیزهای که ما از دوران اسارت رزمندگان ثبت کرده ایم اندک است و نباید به اینها بسنده کرد باید اسرار جبهه و جنگ را به مردم که آمو زندگی دارد را برای نسل جوان بازگو کرد.

وی ادامه داد: سهم آزادگان در مقایسه با هنرمندانی که در رسانه ها یا ساخت فیلم هستند بیشتر است زیرا که روایتگری آنها سبب انعکاس اخبار و مطالب دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان روایتگران جنگ تحمیلی برای نسل جدید باشند

آزادگان روایتگران جنگ تحمیلی برای نسل جدید باشند