مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-24اقتصادي

علت نایاب شدن بنزین یورو چهار در اهواز چیست؟


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: هر نفتکش بنزین یورو چهار که از آبادان یا ماهشهر به اهواز می رسد، 700 تا 800 لیتر کسری دارد و جایگاه های سوخت هستند که از این مساله متضرر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ابراهیم الباجی رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر نفتکش بنزین یورو چهار که از آبادان یا ماهشهر به اهواز می رسد، 700 تا 800 لیتر کسری دارد و جایگاه های سوخت از این مساله متضرر می شوند.

وی با بیان اینکه جایگاه های سوخت اهواز اعلام کرده اند که بنزین یورو 4 خریداری نمی کنند، افزود: این سوخت در دمای بالا و مستقیم از پالایشگاه خارج و به نفتکش منتقل می شود و سپس به جایگاه های سوخت اهواز ارسال می شود و مساله انبساط و انقباض دمایی که در بنزین یورو 4 رخ می دهد باعث کسری و ضرر جایگاه دار می شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: بنزین یورو 4 پس از تولید، بلافاصله و بدون آرامش 72 ساعته در مخازن پالایشگاه با دمایی نزدیک به دمای نقطه جوش بنزین یورو به نفتکش منتقل می شود و همین مساله باعث انبساط بنزین می شود.

وی ادامه داد: وقتی بنزین از نفتکش به مخازن زیرزمینی جایگاه ها منتقل می شود به دلیل پایین بودن دمای مخازن این بنزین منقبض شده و کاهش حجم پیدا می کند و این مساله بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت نایاب شدن بنزین یورو چهار در اهواز چیست؟

علت نایاب شدن بنزین یورو چهار در اهواز چیست؟