مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-01سياسي

4 دستاورد جدید جهاددانشگاهی رونمایی می شود


معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از رونمایی 4 دستاورد جدید این نهاد همزمان با سالگرد تاسیس جهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یعقوب فتح اللهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در نشست خبری چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی اظهار داشت: دستاوردهای جهاد دانشگاهی شامل طراحی و تولید آنتن 32 پورت BTS با پشتیبانی 2G/3G/4G/5G ️، طراحی و ساخت واحد بازیافت اسید کلریدریک به روش تبخیری، تولید محصول کیمیاسل از سلولهای استرومایی مزانشیمی کلونال و ️کیت تشخیص سی تی سی(CTC) برای جداسازی و شمارش سلول های سرطانی از خون بیماران، همزمان با سالگرد جهاد دانشگاهی رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه اگر سلول های سرطانی وارد گردش خون شوند، علاج این بیماری سخت می شود، توضیح داد: اگر سلول سرطانی وارد خون شود به بافت های دیگر سرایت می کند و درمان سخت می شود.

محصول کیمیاسل از سلول های استرومایی مزانشیمی کلونال و ️کیت تشخیص سی تی سی (CTC) برای جداسازی و شمارش سلول های سرطانی از خون بیماران، به این نحو است که برای تمام سلول های عصبی، پوستی و عضلانی کاربرد دارد.

  معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی درباره دیگر محصول جدید دانشگاهی که در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف تولید شده است، اظهار کرد: هنگامی که ورق های فولادی در کارخانه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 دستاورد جدید جهاددانشگاهی رونمایی می شود

4 دستاورد جدید جهاددانشگاهی رونمایی می شود