مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-29سياسي

رژیم صهیونیستی به دنبال خدشه دار کردن امنیت ایران است


رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می کنیم به همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.

- علاءالدین بروجردی رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با مهر و در خصوص کشف تیم های تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در ایام محرم در کشورمان گفت: واضح است که آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشورمان به ویژه در امنیت پایدار فرو گذار نیستند.

وی افزود: امنیت پایداری کشور با هزینه هنگفت خون صدها شهید حفظ امنیت که به طور لحظه ای در تلاش هستند به دست آمده است.

این نماینده ادوار مجلس با تاکید بر بی نتیجه بودن تلاش های دشمنان در چند دهه گذشته اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال خدشه دار کردن امنیت پایدار کشور هستند.

هرچند تلاش هایی که در طول چند دهه گذشته صورت گرفته عملاً بی نتیجه بوده و جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه تحریم های ظالمانه و تحمیلی توانسته پیشرفت کرده و به فناوری های نوین جهانی دست پیدا کند.

رییس کمیته سیاسی مجمع بیداری اسلامی در ادامه بیان داشت: آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی احساس می کنند که در مصاف با جمهوری اسلامی ایران قافیه را باخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به دنبال خدشه دار کردن امنیت ایران است

رژیم صهیونیستی به دنبال خدشه دار کردن امنیت ایران است