مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-15حوادث

آتش سوزی فرضی در سی ان جی یاسوج و سرعت عمل آتش نشانی در کمتر از 6 دقیقه+فیلم


مانور ساعت صفر با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از دستگاه های مرتبط با بحران مدیر کل بحران و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی در محل سی ان جی جمعه بازار یاسوج برگزار شد تا معلوم شود دستگاه ها چقدر آمادگی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مانور ساعت صفر با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از دستگاه های مرتبط با بحران مدیر کل بحران و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی در محل سی ان جی جمعه بازار یاسوج برگزار شد.

در این مانور علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرهای ما مستعد حوادث غیر مترقبه هستند به منظور افزایش آمادگی دستگاه هایی که با حوادث مرتبط هستند امشب مانور ساعت صفر برگزار گردید.

این مسئول گفت: این مانور برگزار شد تا سرعت عمل دستگاه ها مشخص شود و زمان رسیدن آنها را به محل اتفاق بسنجیم این مانور را در سی ان جی منطقه جمعه بازار در دستور کار قرار دادیم قبلاً یکی از سی ان جی های شهر یاسوج منفجر شده بود که آنجا ایراداتی وجود داشت و کادر نیز ایراد داشتند.

وی افزود: به همین دلیل مدیریت بحران آنها را آموزش داده بود تا امروز مانور سر ساعت 9 عملیاتی شود در این مانور آتش نشانی و اورژانس در موعد خوبی در محل حاضر بودند اما شرکت گاز و هلال احمر و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی فرضی در سی ان جی یاسوج و سرعت عمل آتش نشانی در کمتر از 6 دقیقه+فیلم

آتش سوزی فرضی در سی ان جی یاسوج و سرعت عمل آتش نشانی در کمتر از 6 دقیقه+فیلم