مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-05اقتصادي

تجاری سازی اختراع یکی از مبتکران توزیع برق استان سمنان


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان از تجاری سازی اختراع دتکتور منع تخریب پشت سرهم باتری نصب شده بر روی UPS ها خبر داد.

- رضا علی اصغری 14 مردادماه بااعلام این خبر اظهار کرد: این دستگاه جهت پایش وضعیت باتری های برق اضطراری UPS و جلوگیری از تخریب سریالی آنها به کمک دتکتور اختراع و تولید شده است.

وی افزود: این سیستم بر روی دستگاه های برق اضطراری با چهار باتری 65 آمپر ساعت، دستگاه هایی با هشت باتری 42 آمپرساعت و دستگاه هایی با 64 باتری 65 آمپر ساعت نصب و به بهره برداری رسیده است.

علی اصغری به مزایای این دستگاه اشاره کرد و گفت: کم هزینه بودن طرح، نداشتن عوارض سیستمی، عدم ایجاد اختلال در عوارض سیستمی، عدم ایجاد اختلال در عملکرد ups ها و جلوگیری از هدررفت 1-N باتری حادثه دیده از جمله مهمترین و بااهمیت ترین مزایای دستگاه تولید شده می باشد.

وی یادآور شد: تمامی دستگاه های برق اضطراری این شرکت به این سیستم مجهز شده اند و به زودی نسخه تحت شبکه آن جهت بررسی و پایش تک تک باتری ها اتقاء می یابد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه دتکتور جلوگیری از تخریب سریالی باتری های ups با شماره 107310 توسط محمدعلی حسنی از کارشناسان شرکت توزیع برق استان ثبت اختراع شده و در برخی از شرکت های دیگر مورد نصب و بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی اختراع یکی از مبتکران توزیع برق استان سمنان

تجاری سازی اختراع یکی از مبتکران توزیع برق استان سمنان