مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-11سياسي

بررسی 2 مشکل اساسی درگچساران توسط معاون استاندار


معاون عمرانی استاندار کهگیولیه و بویراحمد با حضور در گچساران 2 مشکل پیش روی این شهر را مورد بررسی قرار داد.

- علی محمد روستا در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده و معارضات اجتماعی در منطقه تپه آفتابگردان و بلوار اندیشه گچساران و پیرو مراجعات مکرر مردم در ملاقاتهای عمومی از تپه آفتابگردان و بلوار اندیشه گچساران بازدید و به بررسی موارد مطروحه و طرح تفصیلی و طرح تفکیکی و وضع موجود منطقه مورد نظر پرداختیم.

وی گفت: همچنین با توجه به مشکلات عدیده در منطقه پاسداران و عدم مهار سیلاب در کانال موجود در منطقه پروژه کانال منطقه پاسداران گچساران بازدید و وضعیت پیشرفت فیزیکی آن مورد پایش میدانی قرارگرفت و نکات فنی لازم به پیمانکار و کارفرما یادآوری گردید.

این مسئول گفت: این کانال به طول کل حدود 29 کیلومتر نیاز به ایجاد دیواره مهار سیل بند جهت جلوگیری از آبشستگی و به مخاطره انداختن ساختمانهای اطراف دارد که با حضور  مدیر کل بحران استانداری و شهردار گچساران مقرر گردید که این پروژه از اولویتهای بحران استانداری جهت تخصیص اعتبار قرار گیرد.

وی افزود: کانال هدایت آب باغ فرودس گچساران و پل موجود در محل این کانال نیز از جمله پروژه های  مورد بازدید فنی بود که با اعتبار پیش بینی شده در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 2 مشکل اساسی درگچساران توسط معاون استاندار

بررسی 2 مشکل اساسی درگچساران توسط معاون استاندار