مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-16اقتصادي

93 واحد فروشگاهی در آستارا آماده اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا گفت: به منظور اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در این شهرستان 93 فروشگاه و واحد صنفی با اتصال به طرح کالابرگ آماده ارائه خدمات هستند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا گفت: به منظور اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در این شهرستان 93 فروشگاه و واحد صنفی با اتصال به طرح کالابرگ آماده ارائه خدمات هستند.

شهلا قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تامین معیشت و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه می باشد افزود: تاکنون 173 فروشگاه و پایانه فروشگاهی در سطح شهرستان و دهستان های بخش مرکزی و لوندویل شناسایی و ثبت نام شده اند که 93 فروشگاه و واحد صنفی در اتصال به این طرح متصل و فعال هستند.

وی افزود: در مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیکی تمامی خانوارهای دهک های اول تا سوم به همراه خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد مشمول افزایش 30 درصدی یارانه هستند.

قاضی پور تصریح کرد: در این مرحله، یارانه افراد به شرط استفاده 50 درصدی معادل 200 هزار تومان از کالابرگ حداقل به میزان 120 هزار تومان به صورت اعتباری افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 واحد فروشگاهی در آستارا آماده اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی

93 واحد فروشگاهی در آستارا آماده اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی