مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-24سياسي

پلیس راهور در مناطق مرزی باید مسلح شود


رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معمولاً پلیس راهنمایی و رانندگی فاقد سلاح گرم است که باید پلیس راهور در کشور ما بویژه در مناطق مرزی مسلح باشد.

- علاء الدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به حمله تروریست ها به خودروی پلیس راهور و به شهادت رسیدن 4 مأمور، اظهار داشت: با توجه به امتیاز برتر جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت پایدار، کسب موفقیت ارتباط با همسایگان و همچنین تقویت ارتباطات جهانی سبب شد تا آمریکا و هم پیمانان آنها اقدام به خدشه دار کردن امنیت کشورمان کنند.

وی این حادثه تروریستی را تأسف بار دانست و ادامه داد: هدف اصلی آمریکا و کشورهای غربی مورد تعرض قرار دادن امنیت در جمهوری اسلامی ایران است.

رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: باید پلیس راهور در کشور ما بویژه در مناطق مرزی مسلح باشد و این مناطق در این چارچوب قابل تعریف است.

بروجردی تصریح کرد: معمولاً پلیس راهنمایی و رانندگی فاقد سلاح گرم است درحالیکه باید به امکانات کافی و لازم جهت نیاز و مقابله با تروریست ها تجهیز باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه معمولاً این تروریست ها از کشورهای همسایه عبور می کنند و پایگاه های آنها در آن سوی مرزهاست لذا مرزداران ما و مسئولین امنیتی و بین المللی باید این افراد را در خاک کشورهای همسایه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور در مناطق مرزی باید مسلح شود

پلیس راهور در مناطق مرزی باید مسلح شود