مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 02:152023-07-26سياسي

ائمه جمعه در امنیت ملی کشور نقش بی نظیری دارند


فرماندار دیر با اشاره به تأثیرگذاری ائمه جمعه در همه عرصه ها، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه در امنیت ملی کشور نقش بی نظیری دارند و نمی توان آن را انکار کرد.

- به گزارش، یونس باربرز عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ما هرچه داریم از عاشورا است و انقلاب اسلامی ما برگرفته از عاشورای حسینی است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه امروز بعد از هزار و 400 سال مراسم عزاداری امام حسین (ع) پرشورتر از گذشته برگزار می شود، یادآور شد: مسئولین ما با تأسی از امام حسین (ع) و شهدا به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به سابقه درخشان شهرستان دیر در حوزه دین، تاکید کرد: فضای دینی و مذهبی شهرستان را مرهون آن کانون و بزرگی های علما و کسانی هستیم که دیر را به اینجا رساندند.

باربرز ادامه داد: اگر می بینیم که مردم شهرستان دیر در عرصه های مختلف حضور پررنگ دارند و دارای بالاترین مشارکت در انتخابات ها هستند مرهون مجاهدت علما و بزرگانی است که این بذر را کاشتند.

دستاوردهای بزرگ نماز جمعه وی با بیان اینکه شهرستان دیر نقش بی نظیری در حوزه دینی در استان داشته و دارد، گفت: نمازجمعه در شهرستان دیر از ابتدای انقلاب تاکنون دستاوردهای بزرگی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه در امنیت ملی کشور نقش بی نظیری دارند

ائمه جمعه در امنیت ملی کشور نقش بی نظیری دارند