مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-14بين الملل

انتقاد شدید عضو کنست از سیاست های نتانیاهو/ در حال فروپاشی هستیم!


یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رییس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.

- یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رییس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، رام بن باراک از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی که در گذشته رییس کمیته امنیتی و سیاست خارجی کنست نیز بوده، معتقد است بنیامین نتانیاهو بیش از همه دشمنان، به اسراییل آسیب وارد آورده است.

معاریو با اشاره به گفتگوی رادیویی صبح امروز رام بن باراک، به نقل از وی نوشت: ما در آستانه بحران نیستیم، بلکه کاملا درون پرتگاه افتاده ایم و در حال فروپاشی هستیم.

وی با اشاره به حضور جریان های راستگرای افراطی در ائتلاف نتانیاهو، تصریح کرد: این گروه افراطی و مافیایی راس هرم قدرت را تحت سیطره خود درآورده و با وجود تعارضات داخلی برخی شخصیت ها از جمله نتانیاهو با ایده های خود، آنها را نیز به سمت و سوی دیوانه کننده ای سوق داده است، تا جایی که شاهد فروپاشی ساختارهای ارتش، جامعه و اقتصاد اسراییل هستیم.

بن باراک افزود: در شرایط کنونی یک کابینه ویرانگر در راس قدرت قرار دارد که آنچه را از 75 سال پیش وجود داشته، از بین برده و اقدام به کودت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید عضو کنست از سیاست های نتانیاهو/ در حال فروپاشی هستیم!

انتقاد شدید عضو کنست از سیاست های نتانیاهو/ در حال فروپاشی هستیم!