مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:202023-07-31اقتصادي

ترافیک خیابان های سنندج ناشی از ضعف راهور یا کم کاری شهرداری


خیابان های شهر سنندج به عنوان مرکز استان کردستان روزانه با ترافیک ملال آوری مواجه است که بخش عمده ای از این معضل به کم کاری و ضعف عملکرد دستگاه های متولی برمی گردد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- شهر سنندج با بیش از 500 هزار نفر جمعیت حدود یک سوم جمعیت استان کردستان را در خود جای داده است.

به دلیل شرایط جغرافیایی بسیاری از محلات و خیابان های این شهر در سطوح شیب دار واقع شده و امور مرتبط با تعریض خیابان ها و ارتقای خدمات زیربنایی در این راستا در این شهر نسبت به دیگر شهرهای کشور با سختی های متعدد همراه است.

حمید خضری رییس سازمان حمل و نقل شهرداری سنندج در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: معضل ترافیک شهر سنندج از بافت قدیمی شهر، حضور خودروهای تک سرنشین، رشد بی سابقه خودروها در سطح شهر و همچنین ضعف زیر ساخت های حمل و نقل عمومی نشأت می گیرد.

وی افزود: همین امر ترافیک سنگین را در سطح خیابان های شهر سنندج به بار آورده است.

خضری خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا با استفاده از طرح ها و برنامه های کارشناسی شده و بکارگیری روش های علمی و متداول، ضمن کنترل ترافیک شهری، گام های اساسی برای کاهش مشکل ترافیک داخل شهر برداریم.

رییس سازمان حمل و نقل استان کردستان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری نهادهای متولی امر بتوانیم اقدام لازم در خصوص رفع معض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک خیابان های سنندج ناشی از ضعف راهور یا کم کاری شهرداری

ترافیک خیابان های سنندج ناشی از ضعف راهور یا کم کاری شهرداری