مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-20سياسي

اتباع خارجی غیر مقیم از مراجعه به مرز شلمچه خودداری کنند


با توجه به اینکه مرز شلمچه فقط برای تردد اتباع خارجی مقیم ایران باز است، از اتباع خارجی غیرمقیم درخواست می شود از ورود به این مرز خودداری کنند.

- خرمشهر- فرماندار ویژه خرمشهر گفت: با توجه به اینکه مرز شلمچه فقط برای تردد اتباع خارجی مقیم ایران باز است، از اتباع خارجی غیرمقیم درخواست می شود از ورود به این مرز خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر عمیدزاده عصر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: اتباع خارجی مقیم ایران پس از ثبت نام در سامانه سماح و اخذ سند مسافرتی امکان تردد از مرز شلمچه را دارند و اتباع خارجی غیر مقیم به این مرز مراجعه نکنند.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، اتباع خارجی مقیم ایران از مرزی که به کشور عراق ورود کرده اند باید از همان مرز به ایران بازگردند.

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به استقرار مواکب در مرز شلمچه گفت: مواکب مردمی با استقرار در مرز شلمچه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را آغاز کرده اند و زائران به صورت روان تردد در این مرز را تجربه می کنند.

عمیدزاده بیان کرد: تردد زائران به دلیل گرما در ساعت های اولیه صبح و شب است، ولی این تردد کاملاً روان بوده و تاکنون مشکلی وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع خارجی غیر مقیم از مراجعه به مرز شلمچه خودداری کنند

اتباع خارجی غیر مقیم از مراجعه به مرز شلمچه خودداری کنند