مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-07سياسي

طرح اتصال 2 هزار و 400 هکتاری بندر شهید رجایی بزودی آغاز می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 2هزار و 400هکتاری بندر شهید رجایی که سال ها نیمه کار مانده بود، در سفر رییس جمهور به هرمزگان عملیات اتصال به بندر فعلی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباس نژاد ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به فعالیت های جهادی بنادر و دریانوردی در دولت سیزدهم و ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح های درحال احداث این اداره کل گفت: طرح هایی مثل 2 هزار و 400 هکتاری بندر شهید رجایی که سال ها نیمه کار مانده بود، این نوید را می دهم که در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان عملیات اتصال این طرح به بندر فعلی آغاز خواهد شد.

عباس نژاد افزود: سه طرح گردشگری و مسافری بنادر حقانی، نخل ناخدا و هرمز به عنوان بزرگترین طرح گردشگری، مسافری و دریایی با بهره گیری از فرهنگ بومی استان هرمزگان نیز جرو طرح هایی است که در سفر رییس جمهوری عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به افتتاح بندرگاه چندمنظوره خمیر در اسفندماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و ادامه داد: با وجود مشکلات و کاستی های موجود در این بندرگاه، 2 روز بعد از افتتاح بارگیری مواد معدنی توسط شناورهای تجاری آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اتصال 2 هزار و 400 هکتاری بندر شهید رجایی بزودی آغاز می شود

طرح اتصال 2 هزار و 400 هکتاری بندر شهید رجایی بزودی آغاز می شود