مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-04اقتصادي

جمع آوری کالاهای قاچاق از سطح عرضه به صورت جدی در حال انجام است


معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برخورد با کالای قاچاق و جمع آوری از سطح عرضه در راستای حمایت از تولید داخلی به صورت جدی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف شهباززاده پیش از ظهر جمعه در دومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه اظهار کرد: برخورد با کالای قاچاق و جمع آوری از سطح عرضه در راستای حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی به صورت جدی در حال انجام است.

وی به اجرای مستمر طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و تولیدی اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه به طور مداوم گشت های مشترک برگزار می شود.

معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: جمع آوری لوازم قاچاق در سطح عرضه، حمایت از تولیدات داخلی، ایجاد رونق اقتصادی، کاهش عرضه لوازم قاچاق از واحدهای صنفی، اجرای ماده 3 و 4 قانون حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص خدمات پس از فروش کالاهای سرمایه ای و اجرای قانون و مقررات جاری کشور از اهداف اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده است.

شهباززاده ثبت نام در سامانه جامع تجارت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: چنانچه در زمان مراجعه بازرسین به واحدهای اقتصادی، فعالان تجاری اعم از تولیدکننده، عمده فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری کالاهای قاچاق از سطح عرضه به صورت جدی در حال انجام است

جمع آوری کالاهای قاچاق از سطح عرضه به صورت جدی در حال انجام است