مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:512023-08-16سياسي

جانشین فراجا: ورشکستگان سیاسی به دامن جامعه بازگردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار قاسم رضایی صبح امروز در مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه دار آموزشگاه های علمی تخصصی استان مرکزی اظهار کرد: عزت ما در مکتب ماست، و مکتب ما مکتب امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد:  آنچه جامعه ما نیاز دارد، نظم و آرامش عمومی است که ما حافظ این مولفه قانونی هستیم، حقوق مردم رعایت حقوق شهروندی است، هر کسی بخواهد از این مسیر عبور کند، قطع به یقین ماموران انتظامی در میدان حتما مدیریت قانونی خواهند کرد.

جانشین فراجا گفت: در مرزها مرزبان، در جاده ها پلیس ترافیک، در امنیت عمومی کلانتری،  در محل های دیگر ماموران انتظامی با کسانی که بخواهند آشوب کرده و هنجار جامعه را هدف قرار دهند، بر اساس قانون با فتنه گران داخلی و خارجی بر اساس قانون برخورد خواهند کرد.

رضایی ادامه داد: چه آنها که آن سوی مرزها فتنه گران فتنه گری کنند، چه کسانی که در داخل مرز دانسته و یا ندانسته دست به آشوب و هنجارشکنی می زنند، بدانند تابلوی این سازمان برای مردم مهربانی و برای آنها اقتدار و مقتدرانه است.

وی تصریح کرد: تدبیر چهارچوب مدیریت این سازمان است، هر هنجارشکنی که بخواهد هنجارها را مورد هدف قرار دهد، مورد هدف ما است، چه کسانی که حجب و حیای مردم را نشانه گرفته اند، چه کسانی که شیرازه خانواده را هدف گرفته اند و چه کسانی که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فراجا: ورشکستگان سیاسی به دامن جامعه بازگردند

جانشین فراجا: ورشکستگان سیاسی به دامن جامعه بازگردند