مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-07بين الملل

جلسات متعدد آمریکا و اسراییل برای اغتشاش در ایران


معاون پنتاگون در صدر یک هیئت دفاعی آمریکایی برای دیدار با مقام های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به مدت چهار روز در اراضی اشغالی به سربردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، خبرگزاری فارس اعلام کرد به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد آمریکا و رژیم صهیونیستی، طی هفته ها و روزهای اخیر، تحرکات و دیدارهایی را برای ناامن سازی مجدد منطقه غرب آسیا و نیز بی ثبات سازی ایران از طریق ایجاد اغتشاش و ترور دانشمندان در دستور کار قرار داده اند.

در همین راستا، رونالد مولتری معاون وزیر دفاع آمریکا در امور اطلاعاتی و امنیتی، ریاست یک هیئت آمریکایی از جمله ژنرال اسکات بریر مدیر سازمان اطلاعات نظامی آمریکا و دیگر مقامات ارشد وزارت دفاع آمریکا را در سفر رسمی این هفته به فلسطین اشغالی برعهده داشت.

وبگاه میراژنیوز نیز فاش کرد: مولتری و هیئت وزارت دفاع آمریکا در جریان این سفر چهار روزه، با درور شالوم مدیر سیاسی-نظامی وزارت جنگ رژیم موقت صهیونیستی و دیگر سران کلیدی ارشد وزارت جنگ و نیز مسؤولان لشکر اطلاعات نیروهای جنگ این رژیم برای بحث در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای امنیت منطقه ای بیشتر و دستیابی به بینش کلیدی دسته اول در خصوص چالش هایی که تل آویو با آن ها مواجه است، دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات متعدد آمریکا و اسراییل برای اغتشاش در ایران

جلسات متعدد آمریکا و اسراییل برای اغتشاش در ایران