مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 21:202023-07-25سياسي

روایتگری موثربا مولفه نوجوان،زن و رسانه رویکرد تبلیغات اسلامی است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه قدرت های نرم می توانند منشأ اثرگذاری باشند، گفت: روایتگری موثر با سه مولفه نوجوان، زن و رسانه رویکرد سازمان تبلیغات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قمی، عصر سه شنبه در نشست با فعالان حوزه بانوان استان زنجان گفت: بودجه سازمان تبلیغات اسلامی محدود است و باید مسائل اولویت دار را تعیین کرد اما حمایت و همراهی دیگر ارگان ها را می توان به چند شکل متصور شد.

وی با بیان اینکه مسئولان تبلیغات اسلامی استان ها باید امکانات سازمان را تشریح کنند، ابراز کرد: باید اولویت ها را مطابق با آن مطابقت دهند تا مشخص شود امکان تخصیص امکانات برای چه کارهایی امکان پذیر است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این سازمان دسترسی هایی در حاکمیت دارد، عنوان کرد: با استفاده از این ظرفیت می تواند واسطه شود تا برخی کارها بهتر پیگیری شود و از حمایت های نهادهای دولتی و سازمان های مختلف بهره برد و در واقع این کار کمک مضاعفی محسوب می شود.

وی وصل کردن فرصت ها و ظرفیت های کشور را در پیشبرد اهداف تشکل ها و مجموعه های زیر نظر تبلیغات اسلامی مهم خواند و گفت: این امکان وجود دارد که بین کارهای مرتبط و نمونه های موفق به خاطر انگیزه های مقدس ارتباطات شکل گیرد و از کمک های فکری و اندیشه ورزی آن ها استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگری موثربا مولفه نوجوان،زن و رسانه رویکرد تبلیغات اسلامی است

روایتگری موثربا مولفه نوجوان،زن و رسانه رویکرد تبلیغات اسلامی است