مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:162023-08-19سياسي

لبیک زائران اربعین مقدمه لبیک به ندای «انا المهدی» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آیت الله حسینی بوشهری دیدار کردند.

رییس جامعه مدرسین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از نهادهای دیرپا و تاثیرگذار نظام اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا کنون علی رغم همه فراز و فرودها در مجموع علمدار زنده بودن حرکت انقلابی و مردمی ما است.

وی با تمجید از فعالیت های هماهنگ کننده این شورا، همکاری با نهادها را ارزشمند دانست و ادامه داد: لازم است متناسب با اقتضائات زمان، مخاطب و گروه هدف، تجدید نظرهایی در اساس نامه و راهبردها صورت گیرد؛ روحیات مخاطبان مثل گذشته نیست و نمی شود چندین سال بر اساس یک نسخه عمل کرد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر پرهیز از تکروی، خطاب به مسؤولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اینکه به دستگاه های رسمی بسنده نکرده و از نمایندگان مردمی نیز بهره می گیرید کار ارزشمندی است؛ هر جا مسئولین دولتی و نهادهای رسمی احساس کردند که به کارها مسلط بوده و ضرورتی در خصوص رابطه با مردم وجود ندارد، باید احساس خطر کرد زیرا این اقدام آنان را در پرتگاه قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبیک زائران اربعین مقدمه لبیک به ندای «انا المهدی» است

لبیک زائران اربعین مقدمه لبیک به ندای «انا المهدی» است