مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-08اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 اردبیل آماده بهره برداری است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت:عملیات اجرایی پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 اردبیل در حال تکمیل بوده و همزمان با سفر دوم هیئت دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم علایی شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با اعتباری حدود 70 میلیارد تومان و با ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعب از محل مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان در حال احداث بوده و همزمان با سفر دوم هیئت دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به آماده سازی و اجرای معابر توسعه 60 هکتاری شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل افزود: تلاش می کنیم با تأمین زیرساخت های لازم تا پایان سال واحدهای تولیدی و صنعتی به متقاضی واجد شرایط واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه 15 درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان غیرفعال است، گفت: همچنین بیش از 85 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان فعال هستند و برای فعالیت مجدد واحدهای راکد نیز برنامه ریزی شده است.

علایی بیان کرد: در تلاش هستیم تا به همت دولت شائبه های احتمالی در حوزه واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به صفر برسد و تمام واگذاری های زمین به افراد حقیقی و حقوقی دارای شرایط از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 اردبیل آماده بهره برداری است

تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 اردبیل آماده بهره برداری است