مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-22پزشكي

اقدامات پیشگیرانه شهرداری بندر آستارا برای مقابله با پشه آئدس


شهرداری بندر آستارا برای پیشگیری و مقابله با پشه آئدس و حفظ سلامت شهروندان و مسافران اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قرار داده است.

- ایسنا/گیلان شهردار آستارا گفت: شهرداری بندر آستارا برای پیشگیری و مقابله با پشه آئدس و حفظ سلامت شهروندان و مسافران اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قرار داده است.

میثم الوان پور امروز در جریان برگزاری جلسه هماهنگی ستاد مقابله با پشه آئدس و بیماری های مرتبط با آن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه پیشگیری مهم ترین اقدام برای کاهش گسترش هزینه های پشه مهاجم آئدس است، اظهار کرد: مقابله با پشه آئدس و بیماری های ناشی از آن، نیازمند یک عزم جدی می باشد و در راستای مقابله با پشه آئدس، شهرداری بندر آستارا آماده همکاری با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

وی با بیان اینکه جمع آوری نخاله ها، زباله های شهری و بهداشتی، جمع آوری لاستیک های مستعمل در سطح شهر و لایروبی جوی های آب و کانال های دفع آب های سطحی در شهر به طور روزانه توسط واحد خدمات شهری شهرداری بندر آستارا و با همکاری سایر واحدها از جمله آتش نشانی انجام می شود، افزود: شهرداری بندر آستارا آمادگی دارد هر اقدامی که لازم است برای اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان در راستای مقابله با این پشه مهاجم انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه شهرداری بندر آستارا برای مقابله با پشه آئدس

اقدامات پیشگیرانه شهرداری بندر آستارا برای مقابله با پشه آئدس