مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-19سياسي

پروژه های نیمه تمام بوشهر تکمیل می شود/ توجه به محلات کم برخوردار


رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از توجه ویژه به محلات کم برخوردار خبر داد و گفت: پروژه های نیمه تمام بوشهر تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش جمعه شب در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با اهالی کوی نیدی در قالب پویش 48 ماه خدمت 48 جلسه پاسخگویی در 48 مسجد اظهار داشت: در ابتدای شورای ششم سه اولویت اصلی شورا تکمیل پروژه های نیمه تمام، آسفالت کوچه ها و توجه به محلات کم برخوردار بود که خوشبختانه گام های خوبی در هر سه اولویت برداشته شده است.

وی تکمیل و افتتاح تقاطع سردار شهید سلیمانی، بهره برداری از گذر شهید گرد، افتتاح چرخ و فلک، انتخاب سرمایه گذار 2 پروژه فانوس دریایی و عمارت بیلیارد از مهمترین اقدامات در حوزه پروژه های نیمه تمام عمرانی برشمرد.

نیک روش با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های جدی شهروندان و اعضای شورا آسفالت کوچه ها بود افزود: از همین رو از سال گذشته اقدام جهادی بسیار خوبی در زمینه آسفالت معابر و کوچه ها شروع شده که با تأمین اعتبار لازم تا پایان سال تمامی کوچه های خاکی شهر بوشهر آسفالت و از سال آینده برنامه ریزی برای روکش آسفالت خیابان ها و معابر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

توجه جدی به حوزه سلامت رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از توجه جدی شورای ششم به حوزه بهداشت و سلامت خبر داد و گفت: تشکیل کمیسیون بهداشت و سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام بوشهر تکمیل می شود/ توجه به محلات کم برخوردار

پروژه های نیمه تمام بوشهر تکمیل می شود/ توجه به محلات کم برخوردار