مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-19سياسي

ظرفیت مساجد در توسعه شهری محلات مغفول مانده است


رییس شورای اسلامی شهر رشت از راه اندازی پارک جدید بانوان در این شهر خبر داد و گفت: ظرفیت مساجد در توسعه شهری محلات مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدحسین واثق کارگرنیا امروز شنبه در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی شیراز افزود: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نمی دهند که دشمنان نظام به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و حرکت آن جوان غیور ایرانی در مواجهه با تروریست جنایتکار در حرم مطهر شاهچراغ گوشه ای از رشادت های جوانان این آب و خاک است.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به گرامیداشت روز جهانی مسجد اضافه کرد: بکارگیری از ظرفیت مساجد به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات مورد توجه قرار گیرد.

واثق کارگرنیا با اشاره به راه اندازی سرای محلات در رشت بیان کرد: سرای محلات در راستای حل مشکلات محلات و ارتباط گیری دو سویه شکل گرفت اما عملکرد قابل قبولی از خود به جا نگذاشت.

وی با بیان اینکه مدیران شهری از ظرفیت مساجد برای توسعه محلات استفاده کنند، افزود: مساجد ظرفیت مغفول مانده برای توسعه شهری در محلات هستند.

رییس شورای اسلامی رشت بیان اینکه تعداد پارک بانوان رشت بر اساس داده جمعیتی شهر تناسب ندارد، گفت: رشت تنها یک پارک بانوان دارد که کافی نیست و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مساجد در توسعه شهری محلات مغفول مانده است

ظرفیت مساجد در توسعه شهری محلات مغفول مانده است