مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-21اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در خراسان رضوی از ابتدای شهریور ماه


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور ماه در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور ماه در استان خبر داد.

بخشعلی بیاتی قله زو اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به منظور تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالاهای اولویت دار شامل واحدهای تولیدی و صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش و لوازم التحریر با محوریت تشدید نظارت بر رعایت درصد سود مجاز در سطح عمده و خرده فروشی در تمامی شهرستان های استان از ابتدای شهریور آغاز و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، برخورد با عرضه کنندگان کالای تقلبی و قاچاق در حوزه پوشاک و لوازم تحریر در اولویت قرار دارد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان تصریح کرد: نظارت بر ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی و واردکنندگان لوازم التحریر در سامانه جامع تجارت و نیز قیمت انواع محصولات تولیدی در سامانه 124 جهت پیشگیری و پایش وضعیت سطح عرضه در این ایام در دستور کار قرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در خراسان رضوی از ابتدای شهریور ماه

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در خراسان رضوی از ابتدای شهریور ماه