مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-07سياسي

برخی ترجیح می دهند که «جامعه نشناس» باشند


این که یک برنامه ی مذهبی مانند «حسینیه معلی» سهم مخاطبش از جامعه ی ایران بزرگتر از سهم مخاطب یک مسابقه ی رقص سلبریتی ها از جامعه ی بریتانیا است، - این که یک برنامه ی مذهبی مانند حسینیه معلی سهم مخاطبش از جامعه ی ایران بزرگتر از سهم مخاطب یک مسابقه ی رقص سلبریتی ها از جامعه ی بریتانیا است، قاعدتاً برای هر جامعه شناس حقیقت جو و تحلیل گر منصفی باید محل تأمل باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شهاب اسفندیاری، رییس دانشگاه صدا و سیما در مورد گزارش اخیر آفکام (سازمان تنظیم کننده مقررات رسانه ای بریتانیا) که از کاهش تماشای سنتی تلویزیون در بریتانیا خبر می دهد در یادداشتی نوشت: رفته رفته از تعداد تماشاگرانی که در ساعات پربیننده پای تلویزیون می نشینند تا ببینند چه نشان می دهد کاسته می شود و تماشای انتخابی و شخصی بر سکوهای مختلف افزایش می یابد.

البته رسانه های بزرگ خدمت عمومی مانند بی بی سی هم با راه اندازی پلتفرم های جدید بر بستر اینترنت مانند iPlayer مخاطبان خود در فضای مجازی را افزایش داده اند.

همان طور که در ایران هم تلوبیون سکویی محبوب برای تماشای انتخابی و شخصی برنامه های تلویزیون را فراهم آورده است.

نکته قابل توجه در گزارش آفکام آمار بینندگان مهمترین مناسک تلویزیونی و پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی در بریتانیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ترجیح می دهند که «جامعه نشناس» باشند

برخی ترجیح می دهند که «جامعه نشناس» باشند