مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-01سياسي

دشمن با ایجاد ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است


رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به اینکه دشمن همواره در طول تاریخ به دنبال ضربه زدن به کشور ما است، گفت: امروز نیز دشمن با ایجاد ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

- ایسنا/گلستان رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به اینکه دشمن همواره در طول تاریخ به دنبال ضربه زدن به کشور ما است، گفت: امروز نیز دشمن با ایجاد ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

حمید رضا بهمنی نژاد صبح سه شنبه 10 مرداد در نشست مشترک اعضای کمیته اطلاع رسانی و حراست ستاد انتخابات استان در فرمانداری علی آباد تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی در همان سال نخست استقرار با برگزاری پنج انتخابات، ثابت کرد که نظامی مردمی و بر اساس آرای اقشار مختلف بنا گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در دهه های گذشته با روش های مختلف در صدد آسیب زدن به مقوله انتخابات بوده است، افزود: در مقطع کنونی راهبرد اصلی دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بوده و در این جهت ناامید کردن جامعه در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با تصویب قانون جدید انتخابات مجلس علاوه بر رعایت کامل تر حقوق داوطلبان در فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان نیز شورای نگهبان زمان بیشتری برای بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ایجاد ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

دشمن با ایجاد ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است