مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-16سياسي

شرکت توزیع نیروی برق مشکل روشنایی معابروپارک های شهرکرد رارفع کند


شهرکرد_رییس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: می طلبد شرکت توزیع نیروی برق این استان مشکلات روشنایی معابر و پارک های شهرکرد را اصلاح و رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشاد چراغ پور شامگاه سه شنبه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: باید مسئولان اداره برق از مردم شهرکرد خجالت بکشند، این شهر به عنوان مرکز استان در تاریکی مطلق است و چندین بار نیز مشکل تاریکی شهر را در سطح شهرستان و استان مطرح کردیم، اما تاکنون چاره ای اندیشیده نشده است.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهرکرد افزود: با توجه به شرایط فعلی، این سوال مطرح می شود که چرا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در مدت مدیریت خود هیچ توجهی به مرکز استان به صورت ویژه نداشته و کم کاری مسئولان شرکت برق محرز است.

چراغ پور ادامه داد: وضعیت روشنایی معابر و میادین سطح شهر، مسیر میدان دفاع مقدس به سمت دانشگاه آزاد از کنارگذر شمالی شهرکرد به سمت آرامستان بهشت رحمت با وجود تردد زیاد مردم و دانشجویان در این محور در تاریکی مطلق به سر می برد و می طلبد عملیات نصب تیر برق جهت برقراری روشنایی مسیر در شهرکرد با هدف کاهش تصادفات، ارتقای ایمنی در تردد و ایجاد دید مناسب توسط شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره راهداری و حمل ونقل جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت توزیع نیروی برق مشکل روشنایی معابروپارک های شهرکرد رارفع کند

شرکت توزیع نیروی برق مشکل روشنایی معابروپارک های شهرکرد رارفع کند