مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-29اقتصادي

توجه به امنیت غذایی اولویت توسعه در هرمزگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عباس مویدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بر توجه ویژه به اراضی کشاورزی استان با هدف توسعه بخش کشاورزی تاکید و اظهار کرد: - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: برنامه ریزی ما در بخش کشاورزی علاوه بر توسعه دریامحور با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، توسعه متوازن در سواحل و فراساحل با هدف امنیت غذایی کشور و افزایش میزان صادرات غیر نفتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عباس مویدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بر توجه ویژه به اراضی کشاورزی استان با هدف توسعه بخش کشاورزی تاکید و اظهار کرد: زمین، موثرترین عامل در ایجاد، رشد و توسعه طرح های کشاورزی است و در همین راستا 47 دشت از 78 دشت موجود در هرمزگان در زمینه توسعه بخش کشاورزی به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اولویت بندی دشت های استان بر اساس میزان آب و سایر شاخص ها، با هدف توسعه صنعت کشاورزی هرمزگان، اضافه کرد: تلاش داریم با هدف تامین اراضی مورد نیاز فعالان بخش کشاورزی و متقاضیان، سراسر استان را عملیات جی آی اس انجام دهید.

مؤیدی هرمزگان را استانی با سه مزیت دریا، ساحل و فراساحل در بخش توسعه صنعت کشاورزی معرفی و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ما در بخش کشاورزی علاوه بر توسعه دریامحور با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به امنیت غذایی اولویت توسعه در هرمزگان است

توجه به امنیت غذایی اولویت توسعه در هرمزگان است