مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-22اجتماعي

علت اصلی ترافیک کرمانشاه مشخص شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، حضورخودروهای تک سرنشین دراوج ساعات ترافیک را یکی از معضلات شهر کرمانشاه و عامل ایجاد گره های ترافیکی در کلان شهرکرمانشاه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد حیدری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور خودروهای تک سرنشین در ساعات اوج ترافیک عصر گاهی آن هم در هسته مرکزی شهر کرمانشاه یکی از موضوعات مهم درایجاد گره های ترافیکی کلان شهر کرمانشاه است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت .

وی ادامه داد: ایجاد آلودگی زیست محیطی، مصرف بی رویه سوخت ، استهلاک خودروها، ایجاد گره های ترافیکی، تصادف و ده ها معضل دیگر نتیجه استفاده از خودرو برای یک نفر در خیابان هاست.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: در این میان نقش خانواده ها ، مراکز آموزشی، دستگاه ها و سازمان های فرهنگ ساز، صداوسیما، رسانه ها و شهرداری در فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، نقشی کلیدی و تاثیرگذار است، ضمن اینکه تصویب قوانین بازدارنده در این خصوص باید به عنوان یک مطالبه عمومی وفرهنگی توسط همگان خصوصا متولیان امر پیگیری شود.

حیدری درپایان توجه ویژه مسؤولین در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد تبلیغات محیطی جاذبه دار، تشویق و ترغیب شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی ترافیک کرمانشاه مشخص شد

علت اصلی ترافیک کرمانشاه مشخص شد