مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-21سياسي

ارزش کل املاک مازاد لرستان 24 هزار میلیارد است


مدیر کل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: در خصوص ثبت اطلاعات املاک دستگاه های اجرایی در سامانه جامع اموال دستگاه های اجرایی (سادا) عملکرد این اداره کل 100 درصد است.

- ایسنا/لرستان مدیر کل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: در خصوص ثبت اطلاعات املاک دستگاه های اجرایی در سامانه جامع اموال دستگاه های اجرایی (سادا) عملکرد این اداره کل 100 درصد است.

علی محمدی سی ام مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مصوبه سران قوا متضمن تأیید مقام معظم رهبری و آیین نامه اجرایی آن در لرستان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی 169 ملک مازاد شناسایی کرده که 155 ملک از آن ها از طریق کارگروه مولدسازی و دبیرخانه کارگروه مستقر در این اداره کل به سازمان خصوصی سازی جهت فروش و تعیین تکلیف پروژه های عمرانی نیمه تکمیل استان ارسال و تاکنون طبق گزارش سازمان خصوصی سازی از بین استان های کشور رتبه اول در مستندسازی اموال معرفی شده را کسب کرده است.

وی ارزش برآوردی املاک مازاد لرستان را حدود 9000 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: دو ملک جدید در استان شناسایی شده که پیش بینی می شود منابع حاصل از فروش آن ها حدود 15 هزار میلیارد ریال باشد که می تواند به منظور تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تکمیل اولویت دار استان هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش کل املاک مازاد لرستان 24 هزار میلیارد است

ارزش کل املاک مازاد لرستان 24 هزار میلیارد است