مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-13بين الملل

باج ندادید و امتیاز گرفتید این که نشد توافق!


توافق آمریکا و ایران برای آزادی 6 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی، با واکنش متفاوت روزنامه های داخلی مواجه شد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها -کیهان نوشت: نشریات انقلابی این رویداد را یک موفقیت ارزیابی کردند اما برخی نشریات غربگرا به تشکیک و تردیدافکنی پرداختند.

تخطئه و تشکیک برخی از محافل غربگرا در توافق در حالی است که آنها قبل از این ماه ها خواستار مذاکره و توافق با آمریکا شده بودند اما گویا کلاس کارشان توافقی جز مشابه برجام را که ایران امتیازات هنگفت و غیر قابل بازگشت بدهد و وعده هیچ و پوچ بخرد و آخرسر هم دو برابر شدن تحریم ها در فرآیند اجرای توافق را نظاره گر باشد، برنمی تابد.

غیر از روزنامه کیهان که تیتر اول خود را به آزاد سازی 6 میلیارد دلار دیگر بدون برجام و FATF ، اختصاص داده بود دیگر نشریات انقلابی هم به این موضوع پرداخته اند؛ از جمله: - وطن امروز: آزاد سازی 6 میلیارد دلار منابع ارزی ایران بدون دادن امتیاز هسته ای/ عصبانیت ضد انقلاب خارجی و مقامات دولت سابق از آزادی منابع ایران؛ از جایزه بگیر های آشوب تا کاسبان برجام.

- همشهری: دیپلماسی بدون ذلت جواب داد؛ تسلیم آمریکا بدون برجام/ اموال مسدود شده ایران بدون هیچ تعهد اضافه آزاد می شوند - جوان: توافق بدون باج؛ توافق برای آزادی 6 میلیارد دلار از پول های بلوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باج ندادید و امتیاز گرفتید این که نشد توافق!

باج ندادید و امتیاز گرفتید این که نشد توافق!