مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-11سياسي

دیدار رییس پارلمان ازبکستان با رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا در «تاشکند»


رییس مجلس سنای ازبکستان در شهر «تاشکند» با رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا، وزیر امور خارجه مقدونیه شمالی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، تنزیلا ناربایوا رییس مجلس سنای ازبکستان در شهر تاشکند با بویار عثمانی رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا، وزیر امور خارجه مقدونیه شمالی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار مسایل گسترش بیش از پیش همکاری های چند جانبه بین ازبکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا در زمینه های مانند روابط بین پارلمانی، برابری جنسیتی، حقوق بشر، حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار برای مسایل گسترش همکاری های متقابل در چارچوب مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا توجه خاص مبذول شد.

همچنین در مورد مسایل تحکیم همکاری های متقابل در زمینه های اقتصاد سبز و مبارزه با تغییرات اقلیمی، اجرای مراسم های مشترک برای مبارزه با قاچاق انسان و کار اجباری تبادل نظر شد.

عثمانی در این دیدار آمادگی خود را برای حمایت از فرآیندهای نوسازی دموکراتیک و اصلاحات اجتماعی-اقتصادی در ازبکستان و کمک برای گسترش همکاری ها ابراز کرد.

رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا، وزیر امور خارجه مقدونیه شمالی همچنین با بختیار سعیداف وزیر امور خارجه ازبکستان نیز دیدار و مسایل توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس پارلمان ازبکستان با رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا در «تاشکند»

دیدار رییس پارلمان ازبکستان با رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا در «تاشکند»