مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-07اقتصادي

ضرورت تامین پهپاد برای کنترل حریق در استان مرکزی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: برای پیش بینی مسیر پیشروی آتش سوزی مراتع نیازمند پهپاد هستیم.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: برای پیش بینی مسیر پیشروی آتش سوزی مراتع نیازمند پهپاد هستیم.

عبدالحسین محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال خوشبختانه با توجه به مقدمات انجام شده در فروردین ماه و برگزاری دوره های آموزشی و جلسات با سازمان های مردم نهاد و کشاورزان و تبیین موضوع، آمار حریق نسبت به سال گذشته بسیار کاهش داشته است.

وی بیان کرد: تا امروز 5 فقره حریق در عرصه های طبیعی استان(معادل 6 هکتار) رخ داده است که این میزان نسبت به سال گذشته کاهشی بوده و عملا وضعیت مناسبی را در این حوزه شاهد هستیم که نشان می دهد مردم استان به مسئله آگاه شده اند و آتش سوزی کمتر در مراتع و عرصه های طبیعی رخ می دهد.

محمدی با اشاره به اینکه استان مرکزی در مقایسه با دیگر استان ها در زمینه آمار حریق مراتع جایگاه خوبی داشته است و اگر در مردادماه با این وضعیت پیش برویم عملکرد خوبی را در مدیریت حریق ثبت می کنیم، افزود: خوشبختانه از ابتدای امسال به کمک منابع ملی و استانی، یگان حفاظت منابع طبیعی به وسایل اطفای حریق و دمنده های جدید مجهز شد، همچنین تجهیزات فردی اعم از لباس و کفش نیز تهیه شده که آثار خوب آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین پهپاد برای کنترل حریق در استان مرکزی

ضرورت تامین پهپاد برای کنترل حریق در استان مرکزی