مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-03اقتصادي

خرید توافقی لیموترش در هرمزگان آغاز شد/هر کیلو گرم 10 هزار تومان


خرید توافقی لیموترش به حداکثر قیمت 10 هزار تومان در هر کیلوگرم، از امروز در هرمزگان آغاز می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: خرید توافقی لیموترش به حداکثر قیمت 10 هزار تومان در هر کیلوگرم، از امروز در هرمزگان آغاز می شود.

عیسی برخورداری پور صبح امروز (12 مردادماه) در نشست کمیته بازرگانی این مدیریت گفت: خرید توافقی لیمو ترش در اجرای سیاست های حمایتی جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان محصولات اساسی کشاورزی و پس از ابلاغیه وزیر جهادکشاورزی، براساس اندازه و کیفیت محصول آغاز شده و شبکه تعاون روستایی هرمزگان و بخش های وابسته، خرید توافقی را انجام می دهند.

وی بیان کرد: این شیوه خرید تنها جهت حمایت از باغداران در شهرستان های لیموکار انجام می شود و این طرح با نظارت و مسئولیت کارگروه خرید توافقی لیموترش هرمزگان با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی خلیج فارس توسط اعضای کمیسیون مستقر در هر مرکز خرید اجرایی می شود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به مراکز خرید لیمو ترش خاطرنشان کرد: سه مرکز خرید لیموترش در بخش های جغین، هشتبندی و مرکزی رودان با هدف دسترسی آسان باغداران به مراکز خرید تدارک دیده شده است.

برخورداری پور اضافه کرد: محصول خریداری شده در سه نوع درجه یک و درجه 2 و درجه سه به ترتیب با قیمت 10 هزار تومان، هشت هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی لیموترش در هرمزگان آغاز شد/هر کیلو گرم 10 هزار تومان

خرید توافقی لیموترش در هرمزگان آغاز شد/هر کیلو گرم 10 هزار تومان