مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-15اجتماعي

ثبت نام بیش از 7 هزار نفر از خراسان شمالی در سامانه سماح


مدیرکل حج و زیارت استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای آغاز ثبت نام در سامانه سماح از خراسان شمالی تاکنون 7 هزار و 370 زائر ثبت نام کرده اند.

- محمدباقر قاصری، مدیرکل حج و زیارت استان خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از ابتدای آغاز ثبت نام در سامانه سماح برای اعزام به اربعین از استان خراسان شمالی تاکنون تعداد 7 هزار و 370 زائر ثبت نام کرده اند.

وی گفت: از تعداد آمار ثبت نام کننده در این سامانه 4 هزار و 783 نفر مرد و 2 هزار و 587 نفر زن هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان خراسان شمالی در ادامه در خصوص مرزهای انتخابی زائران گفت: بیشترین مرز انتخابی، مرز مهران و بعد از آن مرز خسروی است.

وی افزود: زائران می توانند به صورت فردی و یا شبه کاروانی در سامانه سماح ثبت نام کنند و از زائران خواست دانستنی های قبل ثبت نام را مطالعه کنند وبا آگاهی کامل ثبت نام انجام دهند.

این مقام مسئول گفت: تمامی اطلاعات خواسته شده را درست تکمیل کنند و همچنین نوع بیمه خود را از بین سه بیمه موجود که از مبالغ 35 هزار تومان تا 55 هزار تومان متغیر است تکمیل کنند.

قاصری از زائرین خواست در زمان ثبت نام خود برای مراجعه به مرزها اقدام کنند و اگر زمان ثبت نام مرز موردنظر آنها تکمیل بود یک تاریخ دیگر یا مرز دیگر را انتخاب کنند و اگر با وسیله شخصی مراجعه می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 7 هزار نفر از خراسان شمالی در سامانه سماح

ثبت نام بیش از 7 هزار نفر از خراسان شمالی در سامانه سماح